torsdag 12 april 2012

Jag bryter snart ihop! Nätterna är så hemska i det här huset. Somnar snabbt på kvällen, men vaknar varje natt mellan 2-3. Förut var det mellan 4-5, inte mycket bättre det, men det gav ju nån timme mer sömn. Tabletterna jag äter för sömnen funkar uppenbarligen inte och jag blir så frustrerad. Jag vill bara få sova!!
Försökt att få tag på min läkare men kommer inte fram, jäkla skit!!
Dessutom så har Tudor inte kommit hem än. Jimmy var ute igår kväll och letade efter honom, men utan resultat. Min lilla bebis ♥

Jag skulle som sagt behöva sova nu när ändå alla är på aktiviteter, men jag har lovar Hampus att han får ringa mig när han vill hem. Han ville inte gå heldag på fritids idag, och det är okej. Han har en liten dålig period... Kan inte sätta fingret på vad som är fel, men han är som en liten mini-tonåring! Han vill vara på fritids, men ändå vara hemma med mig. Jag tror det kan vara så att han är orolig över mig... barn ser saker, även fast man tror man döljer det väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar