måndag 2 april 2012

Då sitter man här. Känner mig ganska nöjd över dagen faktiskt. Har varit på NADA (akupunktur), hälsat på Jimmy och tagit en fika med honom på hans utbildning och haft ett givande samtal med min läkare. Hann även med att städa upp lite i vårt lilla hus innan alla barn kom hem. Känner mig ju nästan som en helt normal mamma, fru och vän! Men som så många säger, om jag inte berättar så skulle man inte veta vad som verkligen händer i mitt liv. Jag är bra på att spela frisk antar jag!
Men nu har jag slutat spela, ärlighet varar längst.

Imorgon är det tisdag, det innebär "Mamma-Julia"-tid. Varje tisdag hämtar jag Julia några timmar innan hennes bröder. Hon och jag behöver få umgås bara vi nämligen. Nu säger ju inte jag att inte pojkarna behöver det, för det gör dom! Men för Julia har det varit mest akut, därav egentiden för tillfället. Pojkarna kommer även dom få egentid med mig, men som jag sagt så ofta förr:
Även solen har sina fläckar. Och Rom byggdes inte på en dag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar