onsdag 4 april 2012

Idag var jag och Hampus med mina föräldrar på en biltur. Vi åkte förbi ett ställe som hade massor med får och lamm. Pappa var snabb att vända bilen och åka tillbaka, för man bara måste ju gosa med så underbara varelser.
Och jisses alltså! Dom rusade fram och ville kela när vi klev ur bilen. Helt underbara ♥
Blev ju inte ett dugg sugen på att kidnappa ett av dom och ta med hem... Nu gjorde jag ju såklart inte det, för även jag inser att dom blir stora och ganska jobbiga att städa efter... Har ju ändå ganska många barn att redan plocka efter, och det räcker gott och väl ska jag säga er.

På tal om annat... Antigen mår inte min hy bra, annars har jag blivit tonåring igen... Fått så hemskt mycket finnar i ansiktet, och en så stor och ajjig på pannan :-( Surt!!
Har provat massor med saker och inget hjälper. Kanske det som är problemet...? Kanske borde sluta med produkter och låta huden andas ut lite... Smink kan jag alla fall inte skylla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar