torsdag 12 april 2012

Har precis kommit hem efter att ha handlat och efter det tagit en kaffe på altan med mamma. Väldigt trevligt, och otroligt härligt att kunna sitta ute igen! Nästan så man vågar hoppas på att våren kommer även detta år... Men jag hoppas inte på för mycket, inte förens våren ÄR här, på riktigt. Inte en sån där bluff-vår som kom för en månad sen eller vad det nu var.

Hur eller hur, denna dag gick den med. Hämtade hem Hampus lite tidigare idag, han var lite mammig ♥ När jag hämtade honom så var han såååå fin! Målad till en leopard! Dom har nämligen haft Djungelfest på fritids efter som dom avslutat sitt djungeltema. Där bowlades det och åts godis. Dom är så härliga på fritids!

Imorgon ska Hampus vara hemma och vi har en fullspäckad dag framför oss. William fyller ju år på lördag och allt är inte klart. Så Hampus och jag har bestämt att vi ska först äta frukost, sen gå till Jimmys utbildning och fika med honom. Där efter blir det upp till stan och köpa in det sista till Wille. Bilar är nog det viktigaste, ungen är besatt av allt som har med en bil att göra. Så jag tror nog morgondagen kommer gå riktigt fort!

Tudor är förresten inte hemma än. Såg inte skymten av honom hos föräldrarna heller. Blir tokig på det här. Men jag får väl trösta mig med att det är varmt ute, och jag har inte sett några annonser på upphittas katt. Jag har heller inte sett spår efter nån olycka på den stora vägen. Så jag håller tummarna att min lilla bebis kommer hem. Går och öppnar dörren hela tiden och ropar på honom. Snart kanske jag möts av honom, min underbara lilla kisse ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar