torsdag 19 april 2012

Sådär ja, nu var det över... Tandis alltså! Det gick ju hur smidigt som helst, vi bara pratade idag. Men jag ska tillbaka den 28maj och då smäller det!! Som det ser ut så är det ett stort hål, så risken finns att jag får rotfylla, jag skulle alla fall ställa in mig på det. Urk!!
Men jag har ju lite tid på mig att vänja mig vid tanken, och Jimmy kommer stå vid min sida ♥ Sköterskan kom faktiskt ihåg mig, så hon visste redan hur otroligt rädd jag är. Skönt att slippa bevisa på nytt. Och tandläkaren var helt underbar, så otroligt förstående och respektfull!

Och så Wille... Wille, Wille Wille.... Han blev ju frisk. Men så var vi och fikade med mina föräldrar och pang så säckade han ihop igen. Feber och trött, INGEN kräkning. Så han somnade och sov bort en liten stund. Vaknade och mådde som en prins igen. Men lika bra att ha han hemma imorgon, känns så onödigt att lämna honom på dagis och så får man komma tillbaka och hämta honom igen. Sen när han inte är frisk idag så kan jag inte lämna honom imorgon. Jag har som regel att minst 24timmar frisk annars blir han/hon hemma.
Hoppas bara att han är helt kry till på söndag för då ska han ju ha sitt kalas, mitt lilla hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar