tisdag 17 april 2012

Så kul det var att gå in p bloggen nu ikväll, hade flera kommentarer från er. Tack ♥

Sitter ikväll igen och väntar på att Wille ska somna. För som jag trodde så sövde dom honom idag igen. När Jimmy tog upp det med dom idag så sa dom att dom kan ju låta honom sova lite mindre så blir det bra. Men han sover ju bara i 30minuter, ska dom låta honom sova mindre än det så är det väl inte ens lönt att lägga ner så mycket jobb på det? Jag menar, dom hinner ju inte mycket mer än in och lägga honom förens det är dags att ta upp honom igen!
Jag håller med om att han går långa dagar på dagis, men jag känner det nästan som lite utpressning... Ta hem honom tidigare eller ha ett rent helvete på kvällen.
Och min läkare som skrivit intyg till april-2013... Blir ett långt år det här....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar