fredag 20 april 2012

Jaha ja!! Nu ni... Nu har dom som sagt ändrat här på blogger, och så dåligt var det kanske inte... Det som är bättre är att jag nu ser hur många som läst varje inlägg och hur många läsare jag har per dag, vecka, månad. Riktigt intressant läsning måste jag säga!
Enligt detta så är ni speciellt intresserade när jag pratar, eller skriver om hur min sjukdom och mina mediciner påverkar mig vardag. Detta tror jag inte är för att ni vill nåt elakt, eller något negativt. Ni är helt enkelt intresserade, och jag delar gärna med mig av hur mitt liv ser ut. Kanske kan det en dag komma in en läsare som precis som jag inte ens visste om att man var sjuk? Kanske kan jag visa att depression är en sjukdom som man kan leva med, även fast det är otroligt kämpigt. Eller ja, nu är det ju inte bara depression, men det vet ni ju som läser denna blogg aktivt.

En annan sak som jag funderat över är att ni är faktiskt många som läser bloggen varje dag, blev själv väldigt förvånad när jag såg hur många ni faktiskt är som läser varje dag. Och då undrar jag en sak, kommentarer blir ni ju tydligen inte bättre på att lämna, men ni kan väl alla fall  trycka på reaktions knapparna som finns under varje inlägg? Inte värre än att klicka i gilla på FB, och det hinner ni väl med utan större problem? Kom igen nu, var inte så slöa!! :-D

Nu är det äntligen fredag och här drar snart myset med barnen igång. Faktiskt nåt som jag ser fram emot varje vecka.

Puss på er, och ha en riktigt härligt fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar