tisdag 17 april 2012

Blev som jag trodde med dagis... eller kanske.
Jimmy bad dom att inte söva Wille, och direkt vänder dom taggarna utåt. Deras motivering:
-Han går ju så långa dagar.
Det var ju precis som jag trodde, alltid kommer dom med det argumentet!! Och jag skiter i hur långa dagar han går. Eller nej, det gör jag inte, men ni hänger med väl??!
Han har inte behovet av att sova middag, för om fallet var så, då skulle han väl somna skapligt på kvällen och sova om nätterna??! Eller är jag helt fel ute nu?
Han är 3år men sover lika illa som ett spädbarn om nätterna. Så ska man väl inte behöva ha det när yngsta barnet är 3år?! Om jag vill vara vaken om nätterna med barnen, ja då kan jag lika gärna skaffa mig en unge till. Men nu gör ju inte jag det, för jag vill sova om nätterna.

Nåväl, jag ska snart hämta Julia och då får vi se om Wille är vaken. Jag tippar ju på att han sover, eller att dom försöker få honom att sova alla fall... Kan man bli annat än trött!

2 kommentarer:

  1. Att de inte förstår att det blir fel för wille.hoppas de ändrar på sej.

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen det med... Sitter ikväll igen och väntar på att pojken ska somna. Känns väldigt tråkigt det här :-S

    SvaraRadera