onsdag 11 april 2012

Saknad katt!

(Håll gärna ett öga öppet efter katten till höger)
Nu har min lilla bebis varit borta i 1½dygn!! Med bebis syftar jag inte på Wille, utan min minsta katt Tudor.
Han följde efter mig och Hampus ner till mina föräldrar i går morse. När jag sen gick så stannade han kvar. Idag gick vi ner igen och kunde inte hitta honom på vägen eller hos mina föräldrar.
Usch, vad ska man gör? Han är inte id-märkt ännu vilket irriterar mig nåt enormt för tillfället!
Jag ska skicka ut Jimmy sen och se om han kan hitta honom... Jag hoppas verkligen det!
Oroar mig nåt otroligt mycket! Älskar mina katter så otroligt mycket, inget får hända dom.

Så ni som bor i Vimmerby får gärna hålla ett öga öppet. Han borde hålla sig vid Gästgivarhagen eller upp mot storgatan. Skulle ni se honom så skriv gärna en kommentar här på bloggen eller maila mig på: zandra_gustaf84@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar