tisdag 10 april 2012

Idag har det varit en sån där onödig dag... Förutom mötet idag på morgonen alla fall. Fast det vet jag ju inte än hur bra det gick visserligen. Så med andra ord kan detta vara en skitdag!
Anledningen till denna känsla är följande:
Hämtade hem Julia tidigare än William (det är en överenskommelse mellan dagis och mig), väl här hemma så fanns det ju inte ett dugg att hitta på! Så det blev frukt och se på tv. Skit skit skit! När man bara har ett barn hemma så vill man ju använda sig av den tiden. Jag hade ju kunnat baka eller nåt sånt med henne, men motivationen ville inte infinna sig.
Sen har jag fått ett mycket irriterande pip i högra örat. Det fanns ju där innan, men nu är det som att nån höjt volymen dramatiskt mycket. Tyvärr så får jag väl se det som så att det är bättre med pipen än att höra dom där rösterna som inte finns. Ja jag vet... visst låter det som att jag är ett tvättäkta psyko! Höra röster som inte finns??! Ja det är så det är för mig, jag äter mediciner som tar bort dom där rösterna, men istället fick jag ett brus och pip. Men bättre med det som sagt, jäkla jobbigt att höra folk prata liksom, och inte nog med det, dom lät förbannade med. Även fast det faktiskt bara fanns i mitt huvud så var det obehagligt, eller så är det just därför som det är obehagligt. Just nu sitter jag och har väldigt hög musik på i hörlurarna, det överröstar kan man säga.
Sen vädret, behöver jag ens säga nåt om det?! Nä... Ge mig sol, blommor, värme. Jag kan ta myggorna med bara sommaren kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar