måndag 30 april 2012

Så blev det valborg. Vi kommer inte göra nåt särskilt, barnen får vara uppe lite längre och jag och Jimmy tänkte mysa till det lite. Jimmy fyller ju år imorgon så man får väl passa på... Och på tal om Jimmy, han ska äntligen ta tag i träningen igen, känns skönt. Dels så får han nåt att göra, men sen tror jag att det kan vara bra för honom, han har ju så svårt att sova och om han då tränar så kanske han gör slut på den sista energin han har. För så som han har det nu funkar inte... Somnar sent på natten, går upp tidigt på morgonen och så är han trött på dagarna. Så vi får väl se nu om det blir bättre!
Hampus är hemma idag förresten, kläm-dag och jag kände att han kan lika gärna få vara hemma. Men så kom jag ju på att jag har Nada idag, så då får mormor helt enkelt låna Hampus en liten stund. För jag måste verkligen gå, så mycket som snurrar på i huvudet så jag hoppas det kan ge mig lite lugn och ro, alla fall för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar