torsdag 19 juli 2012

Alv och psyk.

Jag det låter ju som en bra blandning... men dom hör inte ihop.
ALV (Astrid Lindgrens värld)= mycket av den varan i vårt hem. Dels så går vi dit väldigt ofta. Perfekt när man har en stund över och barnen behöver göra av med lite energi. Sen så ska man se på Karlsson, Lotta, Pippi och Saltkråkan dagligen på tv! Man kan tycka att det är nog... men nej... Sen ska man ju höra på den musiken som spelas med.Om inte annat så skulle man kunna bli smått trött påt.

Psyk...? Ja det låter allvarligt! Men nej, inte ens detta är farligt. Idag ska jag och barnen med min familj och min moster och hennes man på utflykt till västervik och besöka det gamla psyk. Norra ni vet?
Jag har varit där innan när jag läste psykologi under tiden jag utbildade mig till USKA.
Jag rekommenderar det faktiskt! Riktigt intressant.... om inte annat kan man dra en lättnads suck för att man inte levde på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar