tisdag 10 juli 2012

Tomt

Jag tänkte knappa ner ett litet inlägg... men om vad?
Känner mig så otroligt tom idag... som att all energi och livsgnista slocknat.... Jag vill inget, orkar inget...
Jag ser i huvudet en låg lista på saker som måste göras och så fort jag tänker på den där listan så får jag ångest, hjärtklappning, ökad andning, ben och armar domnar bort....
Jag är så trött på det här nu!! Jag vill vara frisk och normal (vad nu normal egentligen är)!!!
NU ska jag inte trötta ut er med mer klagosång.

Ha en fin tisdag.. Hoppas vädret blir bra så vi alla kan njuta av solen.

2 kommentarer:

  1. du så känner jag också idag och det beror på endast en sak som jag inte vill ta här utan det tar vi när vi träffas.vi ska inte gå skilda vägar så det behöver ni inte tänka på,annars mår hela min älskade famij bra och på lördag ska vi på slåter gille ute hos min systerdotter med familj många kramar på er från madde

    SvaraRadera
  2. Usch, där skrämde du mig Madde! Men vad kan det vara då? Kan du inte skriva till mig på fb, vill ju veta nu ;-)
    Kram på dig vännen

    SvaraRadera