torsdag 19 juli 2012

Vad är det på tv:n egentligen?!

Mina barn har en favorit kanal, den kanalen heter Cartoon network. Anledningen till att just den är favorit är för att Scooby Doo visas där.
Men det blir ju att den kanalen står på när man inte tittar på tv;n med... Och nu undrar jag bara, vad är det för program dom visar där egentligen??
Som nu, Äventyrs dags. Så sjukt skumt program... samma sak med ett annat program, men nu vet jag inte vad det heter.
Men som Äventyrs dags... det handlar om en pojke och hans hund. Eller jag tror det är en pojke och en hund... Går inte riktigt fastställa vad det är! Men dom alla fall är ute på äventyr (där av namnet) och dom råkar ut för dom mest lustiga saker.
Jag undrar om dom som gjorde detta program var helt klara i huvudet när det gjordes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar