måndag 9 juli 2012

Det finns så mycket jag vill göra i sommar med barnen och utan.
En sak som vi ska göra är att åka till västervik och vara en heldag! Vi ska leka, bada, shoppa och bara mysa!
Det andra är att jag och Jimmy ska på egenhand åka från stan om ca 3veckor för då är vi barnlediga en hel  helg. Jag skulle vilja åka till Kalmar, där trivs både och och JImmy, så det får det nog bli!
Min pappa pratade även om en heldagsutflykt och det ser jag fram emot. Jag vill gärna att vi hittar på något ihop nämligen

DET ÄR DAGS FÖR OSS ATT VARA BARNLEDIGA!!!
Vi får "semester", vilar upp oss och när baren kommer hem så möts dom av föräldrar med mycket mycket mer energi!!



4 kommentarer:

  1. ni kan väl ta en tripp till nässjö så kan alla träffas för engång skull kan man ju hitta på nått skoj m.m det skulle jag gärna vela eftersom ni pratat om och åka dit oxå så kan man ju slå två flugor i en smäll eller vad säger ni? malin

    SvaraRadera
  2. Jo det har vi planer för att göra i augusti (utan barn den gången, ska ju prova på nattlivet i Nässjö nämligen) Den här helgen blir det att bara att ta det lungt här hemma.
    Fast kanske att vi kommer upp den 27/7 och stannar till den 29/7... Får se vad mannen känner för att göra :-)

    SvaraRadera
  3. ja men hör av er då är ni snälla så man vet om ni åker o sådär :-) som sagt vore ju kul m.m

    SvaraRadera
  4. Ja vi hör av oss, måste ju se så vi får plats hos Ingela med :-) Annars blir det knepigt ;-)

    SvaraRadera