lördag 14 juli 2012

Så gick det med den barnlediga kvällen....

Igår var det dags för barnen att åka till sina kontaktfamiljer... Sagt och gjort, dom hämtades och allt var frid och fröjd.
Efter 1½timme så ringer mamman från Hampus och Willes familj och säger att Wille är sjuk!! Så det var ju bara att åka hem med honom igen. Hampus däremot ville stanna kvar och det fick han, vilket jag är så otroligt tacksam över.
Men jag sörjer att vi inte fick den kvällen vi planerat. Det positiva var att vi gick alla och la oss redan 21:00 igår och sov till 8 idag på morgonen, så man kan ju inte klaga på för lite sömn alla fall.
Så nu är det bara att hålla tummarna för att alla är friska och krya om två veckor, då är tanken att dom ska vara borta fredag till söndag. Har jag klarat mig ända tills nu så ska jag nog klara mig tills dess... men det känns ändå väldigt surt!

Annars så känner jag mig nere idag... väldigt deppig och gråtfärdig. Jag vet inte varför det är såhär? Dels kan det bero på att våra planer gick i kras... för mycket sömn? Uttråkad kanske... Blir kanske bättre med resten av barnen kommer hem så det blir lite mer liv i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar