onsdag 11 juli 2012

Årets slappaste dag.

Så är det tydligen... idag ska det tydligen vara årets slappaste dag.... kan nog säkert stämma, för dom som har semester!
Här slappas det inte.... inte ens sovmorgon fick jag... eller nej, nu ljög jag. Jag fick sova till strax innan sju idag. Inte illa alls för att vara våra små godingar.
Men jag hade mer än gärna stannat i sängen idag... Magen värker om möjligt ännu mer idag... Nu är det inte bara magkatarren som bråkar, har sån otrolig värk i nedre delen av magen med, och som pricken över i, blöder som en stucken gris.
För mycket info? Skiter jag fullständigt i! På denna blogg håller jag inte igen, här skriver jag precis vad jag vill, och passar det inte att läsas, sluta då... så lätt är det!

Men som sagt, tydligen årets slappaste dag... men jag vet inte... det gäller nog inte dom som har barnen hemma och maken på jobbet. Men man ska inte klaga, Jimmy har ju alla fall ett jobb, och vi har tre friska barn, och så all hjälp jag får från sjukvården och myndigheter. Man ska nog känna sig rätt nöjd ändå över det man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar