onsdag 25 juli 2012

Thilda-mys!

Idag har jag och barnen spenderat största del av dagen hos mina föräldrar.
Min syster var där med sitt minsta barn, Thilda, och jag passade på att verkligen mysa med henne. Det där är en otroligt söt och snäll tösa-bit!
Det är verkligen en speciell känsla att vara moster till två så fina barn, svårt att förklara men det är stort!

Innan vi for till min mamma och pappa så var vi på stan. Där fyndade jag massor med kläder... Ett par shorts, ett linne, en klänning och ett par byxor. Jag älskar verkligen att fynda! Alla gjorde egentligen fynd när det gäller kläder, förutom Jimmy.... han skulle verkligen behöva både shorts och skor, men det är lite knepigt. Skorna måste vara breda pga hans fötter. Och shortsen måste ha rätt färg, tillräckligt med fickor och rätt djup! Ni fattar va?
Men men, han hittar nog nåt.. någon gång...

Nu har vi än så länge fått fem eller sex erbjudanden om katt. Allt från små kattungar till äldre katter... men nu har vi hittat en katt, en liten hane som kommer flytta till oss i nästa vecka tror jag.

Tack Madeleine för din kommentar. Jag väljer att inte publicera den eftersom ditt nummer stod med, men jag uppskattar det verkligen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar