måndag 9 juli 2012

Vill inte!!

Tror jag håller på att bli förkyld. Vill verkligen inte... orkar inte!!
Barnen började ju sitt sommarlov idag (eller i fredags, det hänger på hur man lägger fram det) och att jag blir sjuk är ingen bra start... Jag vill inte be Jimmy om hjälp och be honom att vara hemma, och jag tänker inte göra det heller. Jag ska fixa det, så enkelt är det...
Enkelt? Ja det var ett dumt ordval... Det är allt förutom enkelt... Tack och lov börjar dom bli stora, eller ja det var också fel ordval, för dom är inte stora ännu, men större än små.
Jag kan ju säga att jag saknar inte att dom är bebisar precis nu. Men det har ju visserligen sina fördelar, en bebis ligger ju åtminstone still. Mina barn är allt förutom stilla!
Jahhh.... Hur man än vänder sig så har man ändan bak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar