onsdag 4 juli 2012

Suck!

Jag är så lättad!! Anledningen till denna känsla är att min tandvärk är så gott som borta! Har lite värk, och kan inte tugga så bra på den sidan, och måste knapra panodil... men annars är det bra.
Det känns som att det är på rätt väg nu... Började faktiskt tvivla ett tag på om det kan stå rätt till....
Drömde för övrigt om tanden inatt, den satt löst och jag tappade den, URK!!
Jag drömmer ofta om mina tänder, att dom förstörs och jag tappar dom... Undrar varför?
Visserligen så är min största skräck att gå till tandläkaren, och mina tänder betyder så otroligt mycket! Har lidit väldigt mycket för att komma dit jag är med dom idag. Dragit ut ett flertal tänder, haft 5 olika tandställningar och all smärta.... Fy tusan!
Men nu är det som sagt bättre och jag drar en lättnads suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar