torsdag 5 juli 2012

Jag måste gnälla av mig!

Vill ni inte hör gnäll så sluta läsa nu!!!

För det första så är jag trött. Så trött att jag somnade på soffan nyss... inget konstigt med det kan man tycka. Men nu är det så att jag har tre barn att se efter och d är det inte okej. Som tur var så satt dom vid datorn, och ingen skada skedd.
För det andra: VÄDRET? Vad hände där egentligen? Det ar ju nyss varmt och sol, nu är det regn och kallt. Snacka om opålitligt!! Inte ens vädret kan man lita på... Dålig stil!
Sen en sak till. Jag tror jag börjar min semester idag... Kan man gå på semester när man är på rehabilitering? Jag har ju aktivitet som det kallas 3dagar i veckan, men nu är det slut, eller det är uppehåll i fyra veckor, och barnen är hemma dom fyra veckorna, så det kan man väl nästan kalla semester? Eller??! Jag tar det som semester... Jag menar, jag har ju inga möten eller aktiviteter direkt. Ja förutom yoga på tisdagar, om jag hinner och vill.
Vill, vill jag ju, det är riktigt skönt faktiskt, speciellt avslappningen. Den är bra att ha till hands när man känner sig stressad.
Så är det någon som behöver slappna av och ändå få göra slut på lite energi, säger bara yoga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar