onsdag 18 juli 2012

Då var alla uppgifter för dagen gjorda.
Barnen har fått mat, duschat och sitter nu med frukt. Jag... ja jag är sket slut! Om Jimmy hade varit hemma så hade jag legat i sängen nu. Men nu är han ju inte det... Bara gilla läget.

Sitter och funderar lite på nästa helg. Inte denna med helgen därpå. Då är vi barnlediga fredag till söndag. Vi har mycket som vi vill göra... men hur ska man hinna med allt?
Som det ser ut nu så stannar vi i Vimmerby under fredagen. Först hade vi planer på att åka till Nässjö och vara där hela tiden, men nu blir det nog annat.
Det är ju party i Källingsparken (eller hur den nu stavas) på fredagen så det ska vi nog gå på... sen hittade Jimmy att Mässhallarna, eller Hotel Ronja som det så mycket mer känt heter har buffe. Vi blev lite nyfikna på den så kanske att det blir middagen...
Sen om inget dyker upp så åker vi kanske till Nässjö på lördagen och stannar över natt. Bättre det än igen tänkte vi.
Eller så blir vi hemma som förra helgen och går till sängs vid 21... usch nej... det hoppas jag verkligen inte!
Varför jag tar upp det här? För att det säkert finns någon intresserad såklart!
Uppenbarligen så är vårt liv lite intressant med tanke på antalet läsare varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar