måndag 16 juli 2012

Dagens spådom.

God morgon Alexandra!

Din gamla historia är på väg att upprepa sig. Försök att byta spår. Tänk positivt och be dina vänner om råd. 

Där kan man säga att dom slog huvudet på spiken.... Så som jag känner idag så har jag trillar fullkomligt ner för stegen som jag sakta men säkert klättrat upp på detta år... Att förlora en katt gjorde ont, så hemskt ont! Men pricken över i var att se min andra katt bli påkörd mitt framför ögonen på mig och inget kunde jag göra för att hindra att det skulle ske.
Jag mår skit, uselt... för djävligt. Just nu har jag svårt att se någon ljusning.... Mådde bättre igår än vad jag gör idag... Varför? Är det att chocken börjat lägga sig och jag får in mer och mer vad som hänt? 
Jag vill bara få må bra, är det för mycket begärt? Och varför ska allt drabba oss?! Vad har vi gjort för illa i livet för att förtjäna allt som händer oss? 

(jag vet att vissa skulle säga att det är ju bara en katt. Och ja, det var en katt, men inte bara en katt. Han var vår katt, vår Tudor. Katterna är inte bara djur i mina ögon, dom är mina ögonstenar. Dom betyder så mycket, och jag tror att ni som är djurvänner förstår vad jag pratar om.)

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du menar.djuren blir ju ens familjemedlemar och barn kan man säga och man blir ju chockad speciellt när man ser det hända.men det blir bättre och sorgen lägger sej och du får gosa lite mer med pipen el vad den lilla kissen heter.många styrkekramar och försök tänka positivt vet det är svårt.kram madde

    SvaraRadera