söndag 15 juli 2012

Söndag, isch!! (läs inte om du är känslig)

Hade en så hemsk dröm inatt...
Drömde att Jimmy och jag hälsade på en vän som precis skaffat sig en katt, den var en avbild av vår Nisse. Den där katten gjorde inte annat än att anfalla mig, skulle bara klösas och bitas hela tiden!!
Så jag gick... När jag stängt dörren så hörde jag en smäll och en katt skrika. Det var Jimmy som sparkade ihjäl katten :-(((
Fy vad jag grät, kunde ine se på Jimmy för jag tyckte han var en så hemsk människa!!
Tack och lov så vet jag att han aldrig skulle kunna göra en sån sak på riktigt.

På tal om annat... Jimmy mår inte helt bra än, Wille visar fortfarande symtom. Så idag var tanken att vi skulle till min mamma på kalas, men Jimmy och Wille kommer inte följa med. Julia vet jag inte än... hon visar inga symtom, men vi får se hur hon äter frukosten nu. Hampus mår prima, även jag, om man bortser från en nacke som gör så ont att jag dör lie varje gång jag vänder på huvudet... Synd om mig ju!
Jag tror starkt på att det beror på Provivan jag drack så fort jag kände mig bättre. Allt vände på bara någon timme igen. Så gör som mig, drick proviva om ni mår lie krassligt, det hjälper faktiskt!

1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt att jimmy och wille inte mår bra,är det maginfluensa el? Proviva är bra när magen är kass.du får säga grattis till din mamma från oss i åseda.fy vale vilken mardröm.kram madde

    SvaraRadera