torsdag 26 juli 2012

Jag lever, men det är knappt...

Vilken värme, helt otroligt underbart! Men jag går nästa ihjäl... jag är sån som älskar värme! Men till och med jag tycker det är lite väl varmt. Men missuppfatta mig rätt nu, jag älskar detta väder och skulle inte byta bort det för allt smör i småland.

Annars idag har det inte hänt så vidare mycket. Var och handlade på förmiddagen. Och badade på eftermiddagen.... Sen bidde det fika!Och nu har jag precis packat klart barens väskor. Blir en del när dom ska vara borta en hel helg!
En hel helg... otroligt! Vi är friska och glada denna gång, så nu ska det gå vägen!
Jag och Jimmy har ett fullspäckat schema på vad som ska göras under helgen, mycket roligt och spännande!!
Behöver jag säga att jag längtar??!

Det var min dag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar