måndag 30 juli 2012

NADA

Idag hade jag sin sagt NADA (akupunktur). Den gick kanon, så pass bra att jag somnade!
Dom där små nålarna ger verkligen effekt! När jag började med detta så kändes det lite flummigt... troll konster ungefär. Jag var väldigt kritisk!
Men nu har jag hållit på ett tag och det funkar! Om inte annat så når jag maxial avslappning när jag är där. Försöker bära med mig den känslan efter att det är klart, men det är så svårt! Där har jag nåt att öva på.

Idag sattes det även in "långtidsnålar". Det är en slags nål som man sätter dit och sen har man den tills den typ trillar bort. Det sattes på ett ställe som stimulerar lite av allt. Ska bli spännande att se vilken effekt jag kan få av dom.

Annars idag har det inte hänt mycket. Jimmy är på jobbet. Men innan dess var vi på stan och gjorde lite småfynd. Ett par jeans till Julia bland annat för 25:- och ett par åt mig. Jag behöver verkligen nya kläder! Faktiskt!
Fick förresten hem skorna jag beställt åt mig och Jimmy! Ett par så fina träskor åt mig och ett par ballerina. Jimmy fick ett par skater-skor. Fynd, fynd, fynd!

Nu ska jag mysa till det med Hampus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar