måndag 16 juli 2012

Det är en mörk dag för oss idag.

Igår blev vårt kan Tudor påkörd som sagt... det finns att läsa om i tidigare inlägg.
Idag mår jag skit... Eller det är den milda förklaringen av hur jag mår. Jimmy pratade med psyk i Västervik igår och där fick vi klartecken för att öka på sobrilen under natten. Och trotts den dubbla dosen av medicin så sov jag så illa. Drömde om min lilla Tudor om och om igen.
Under eftermiddagen igår var vi hos min mamma och pappa eftersom min mamma hade kalas och det var ganska skönt att komma dit. Jag gosade med lilla Thilda och det var faktiskt mer tröst än man kan tro. Att bära, trösta och mysa med en sån liten skönhet ger mer tröst än man kan tänka sig ♥
Idag blir det däremot svårt, vi ska begrava mina älskade Tudor. Vet inte hur jag ska orka med detta.
Varför ska det vara såhär för oss, varför ska vi ha en sån otur?!!!
Jag som kämpat på så hårt med allt och så händer detta.... Jävla dålig stil är det minsta man kan säga.

1 kommentar:

  1. Fasen att det skulle hända och just er tycker jag är ojust av livet,ödet och oturen.när ska ni få lugn och ro? Vad skönt att det gick bra hos din mamma.jag lider med dej men det går nog bra idag kram madde

    SvaraRadera