tisdag 10 juli 2012

Känner mig så otillräcklig!!!!

Vet inte vad jag ska ta mig till... Alla barn bara slåss och bråkar, dom stökar ner och skriker... Hoppar i soffan... Säg vad dom inte gör liksom!!!
Jag har fått städa övervåningen 2ggr, för att huvudtaget kunna ta sig fram! Och nedervåningen har jag städat ett x antal gånger!!
Jag har försökt med så gott som allt känns det som, film, måla med vattenfärger, fika, och bara låta dom hållas.... inget funkar, allt bara spårar ut.
Jag som redan hade en dålig dag... det blir ju liksom inte lättare.
Och nu är dessutom Jimmy hemma vilket gör att jag mår ännu sämre... och hur hemskt är det inte att tycka så?! Anledningen till att jag känner så är att det märks på honom hur irriterad han blir av allt stök och skrik, han vill ju kunna koppla av efter jobbet, vilket jag förstår.
Det jag skulle kunna göra är att gå ut med alla barn, men jag klarar inte av det nu... min mage mår inte bättre, tvärtom, gör så ont att jag nu fått svårt att äta. Har dessutom börjat blöda... inte mens men liknande.
Så då är ju min tanke om det kan höra ihop??
Har dessutom svårt att ställa mig upp då det flimrar för ögonen och susar i öronen... Känns med andra ord som om jag ska svimma. Tack och lov har jag inte gjort det, än... men känslan är inte vidare trevlig för det...

Nähepp, fortsätta med maten, plocka ur tvätten och köra gång en ny och städa.... ÅNGEST!!!!
(och så känner jag nu och då är det bara 30minuter sen jag tog min ångestdämpande medicin.... Hur faan skulle jag må utan den? Vill inte ens veta!)

2 kommentarer:

  1. usch jag önskar jag kunde göra något för dej.hoppas magen blir bättre och att blödningen bara är en mellan blödning som man kan få av stress och oro.många kramar madde

    SvaraRadera
  2. Tack Madde ♥ Tyvärr finns det ingen som kan göra nåt just nu, men bara att du säger så hjälper mer än du kan tro.
    Jag hoppas med det är en mellanblödning.... Kan man få det nu i min ålder (gud så gammal jag lät nu!!) om man aldrig haft det förr i sitt liv?
    Kram kram ♥

    SvaraRadera