lördag 7 juli 2012

Three is a charm... eller?

Att våra barn är födda när dom är funkar verklige så bra för oss!
Jag är själv ett mittenbarn, och jag måste då säga det att det var inte kul. Min storasyster uppmärksammades eftersom hon föddes först. Jag njae.... dom hade ju redan en dotter. Så skaffades det en unge till och det blev en pojk. Han blev bortskämd kan jag lova er!
Jag syntes inte när jag var barn, mina syskon sågs alltid! Och om jag ska vara ärlig så är det fortfarande så.... och behöver jag säga hur mycket sånt sårar?

Nu har ju jag med tre barn, MEN!! Först fick vi en pojke, han är alltid vår förstfödda.
Sen fick vi en dotter, hon är alltid vår lilla tösabit.
Efter det föddes Wille, vår minsta lilla kille.
Ni ser? Alla barn har egenskaper som gör dom unika för oss, ingen favoriseras och alla har lika stort värde för oss. Jag skulle aldrig kunna favorisera mina barn, jag menar; vilken mamma gör nåt så sjukt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar