söndag 15 juli 2012

Känner mig lite smårädd faktiskt....

Har börjat tappa så otroligt mycket hår... jag vet att man tappar ganska mycket hår varje dag, och det är helt normalt. Men det ja tappar är inte normalt. Jag kan inte röra håret för ens massa fallet av... Känner mig även allmänt krasslig och otroligt trött. Lite som om man har feber. Svimnings känslan har inte blivit bättre heller...
Jag vet inte om det kan bero på någon medicin. Eller kanske vitaminbrist? Tror ju inte jag får i mig allt som behövs under en dag i den mat jag äter.
Jag har haft brist på folasin och B12 förut, men då var inte symtomen håravfall, då hade jag klåda och var trött och hängig... Borde jag kanske beställa tid för att kolla upp mina värden?
Det logiska i det svaret är ju ja... men när skulle jag hinna med det??! Har egentligen både samtal och akupunktur denna vecka, men kan ej gå på dessa då Jimmy jobbar och vi har inte barnomsorg denna vecka (och 3framåt pga sommarlov). Så denna vecka fick jag ställa in, typiskt!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska kolla upp det men det kanske beror på medicinerna el vitamin brist.
    När jag fick b12 så hade jag som myrkrypningar i benen och nästan som att det kändes som om ansiktet var bedövat med tandläkarbedövning otäckt var det.kram madde

    SvaraRadera